وزارت بهداشت: موافقت با دانشگاه علوم پزشكي لارستان
به گزارش صحبت
نو، دكتر سيد امير محسن ضيايي در گفتوگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري
دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به مصوبات 203 جلسه شوراي گسترش
دانشگاههاي علوم پزشكي وزارت بهداشت، گفت: موافقت اصولي با ارتقاي
دانشكده پرستاري لارستان به دانشگاه علوم پزشكي لارستان و موافقت اصولي با
ارتقاي دانشكده پيراپزشكي به دانشگاه علوم پزشكي، اظهاركرد: در اين نشست
با تاسيس دانشكده پرستاري لامرد و داراب موافقت اصولي شد.
اين در حالي
است كه در دكتر محمد هادي ايمانيه در خبري كه پيش از اين منتشر شده بود
گفته است: براساس موافقت اين شورا هر دو دانشكده پرستاري لار و پيراپزشكي
گراش نيز به دانشكده هاي علوم پزشكي ارتقا مي يابند
رئيس شبكه بهداشت و
درمان لارستان نيزخبر از ارسال درخواست تجديد نظر براي ارتقاء دانشكده
پرستاري لار داده است. با توجه به موافقت اصولي دانشكده علوم پزشكي به
جاي دانشگاه علوم پزشكي در لارستان ازطرف وزارتخانه دكتر علي عليزاده طي
نامه اي به دكتر ضيائي مدير كل دفتر گسترش و ارزيابي آموزش پزشكي درخواست
تجديد نظرجهت ارتقاء دانشكده پرستاري لار با 23 سال قدمت به دانشگاه علوم
پزشكي لارستان را كرد .