توسعه منطقه را در چه می بینید؟

با سلام خدمت دوستان خوبم

در این پست بنده قصد دارم نظرات شما را در مورد راههای توسعه منطقه اعم از لارستان, گراش و خنج را جویا شوم.

پس سوال خود را اینگونه مطرح می کنم: شما چه راهکارهایی را برای پیشرفت و توسعه منطقه( لارستان, گراش و خنج) پیشنهاد می کنید؟

لطفا نظرات خود را بیان فرمایید.

نگاهی به نطق پیش از دستور علی اصغر حسنی

صبح روز یکشنبه 21 فروردین 1390 سومین نطق پیش از دستور علی‌اصغر حسنی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.


در این نطق نماینده مردم درباره موضوعاتی مهمی از جمله ارتقای مشترک بخش‌های جویم و بنارویه همچنین ارتقای بخش اوز سخن گفت. با توجه به مصوبه دولت درباره ارتقای روستاهای بالای 3500 نفر به شهر، وی خواستار ارتقای روستاهای دهکویه، فیشور، بیدشهر، فداغ و اردبه

شهر شد.


  .https://lh4.googleusercontent.com/_DbtXqKU55fM/TaGzHkDU_jI/AAAAAAAAAC8/4QCRk8oaYRI/s640/Hasani01.jpg




منبع: حسنی نیوز