توسعه منطقه را در چه می بینید؟
با سلام خدمت دوستان خوبم
در این پست بنده قصد دارم نظرات شما را در مورد راههای توسعه منطقه اعم از لارستان, گراش و خنج را جویا شوم.
پس سوال خود را اینگونه مطرح می کنم: شما چه راهکارهایی را برای پیشرفت و توسعه منطقه( لارستان, گراش و خنج) پیشنهاد می کنید؟
لطفا نظرات خود را بیان فرمایید.
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۸ ق.ظ توسط ابوالفضل
|





