حمیدرضا رفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: راديو سلامت در راستاي اهداف معاونت صدا براي ايجاد شبكه‌هاي تخصصي مورد نياز مردم طراحي شده است.
وی با بیان آغاز به کار پخش رادیو سلامت در شهرستان جهرم افزود: با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مساعدت معاونت فنی صدا و سیمای مرکز فارس همچنین هماهنگی دفتر خبر صدا و سیمای این شهرستان برنامه‌های رادیو سلامت در جهرم به عنوان دومین شهر کشور بعد از تهران از شب گذشته روی مــوج «اف ام»، فرکانس 4،90  آغاز به کار کرد.
مدیر دفتر خبر صدا و سیمای جهرم با بیان اینکه تمام افراد با هر ذائقه‌اي مي‌توانند مخاطبان اين شبكه باشند ابراز داشت: پخش برنامه‌های این شبکه رادیویی هر روز از ساعت شش تا 24 است.
رفان با بیان عناوین و موضوعات برنامه‌های رادیو سلامت خاطرنشان کرد: اقتصاد سلامت، سالمندان، اعتياد و مواد مخدر، همچنین مباحث مربوط به محيط زيست، سلامت روان و عوامل اجتماعي مانند طلاق، اعتياد و آسيب‌هاي اجتماعي از جمله موضوعات برنامه‌های رادیو سلامت است.
مدیر دفتر صدا و سیمای جهرم تصریح کرد: رادیو سلامت یکی از موفقیت‌های صدا و سیما در بخش سلامت و درمان بوده که با تلاش‌های صدا و سیمای مرکز فارس، در جهرم برای نخستین بار بعد از تهران تحقق یافته است.