امروز صبح 24 مرداد ماه 89 سرپرست فرمانداری گراش با حضور ذوالفقار زمان مديركل دفتر سياسي ، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري فارس ، امام جمعه ، شورای اسلامی شهر و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان معرفی شد .
در این جلسه مهندس مسعود خواست خدایی به عنوان سرپرست فرمانداری گراش و قاسم فرسوده به عنوان سرپرست بخشدار ی مرکزی شهرستان گراش معرفی گردیدند .

لازم به ذکر است که آقای خواست خدایی قبلا کارمند شرکت هواپیمایی بوده است.

در جلسه ی معارفه معاون استاندار، مسعود خواست خدایی را به عنوان اولین  فرماندار گراش معرفی کرد. این مراسم در حالی برگزار می شود که با وجود اعلام موافقت کتبی ریاست جمهوری با الحاق مجدد اوز و بیرم به لارستان ،تا کنون وزارت کشور در این خصوص اعلام نظر رسمی نکرده است.