افتتاح دو پروژه صنعت برق در شهرستان هاي جهرم و آباده
با حضور وزير نيرو، استاندار فارس و معاون وزارت نيرو در امور برق و انرژي، پست برق 230 كيلو ولت جهرم- سيمكان و پست 400 كيلو ولت سورق در مجموع با اعتباري بالغ بر 480 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
شايان ذكر است پست برق 230 كيلو ولت جهرم- سيمكان با اعتباري بالغ بر 133 ميليارد ريال و در مدت 36 ماه به منظور تامين بار صنعتي مورد نياز منطقه، پايداري ولتاژ و افزايش امكان انتقال انرژي و برق رساني به مشتركين جديد و پست 400 كيلو ولت سورمق نيز با اعتباري بالغ بر 350 ميليارد ريال در مدت 42 ماه و با هدف افزايش قابليت اطمينان شبكه سراسري و بهبود سطح ولتاژ انتقال براي تامين انرژي برق مورد نياز مشتركين احداث شده است.
+ نوشته شده در دوشنبه نهم اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ توسط ابوالفضل
|