مجتبي ضيافت كارشناس مديريت جهاد كشاورزي شهرستان لارستان از موفق بودن روند خصوصي‌سازي فعاليت‌هاي باغباني در اين شهرستان خبر داد. وی در جمع خبرنگاران در لارستان اظهار داشت: در اجراي پياده كردن اصل 44 قانون اساسي و از سال 1386 مديريت جهاد كشاورزي شهرستان لارستان روند خصوصي‌سازي خدمات و فعاليت‌هاي باغباني را در اين شهرستان آغاز كرد.
وي افزود: در حال حاضر تمام عمليات و طرح‌هاي باغباني شهرستان لارستان توسط 13 شركت تعاوني در حال انجام است.
ضيافت اضافه كرد: طرح‌هاي اجرا شده توسط شركت‌هاي تعاوني به طور عمده در دو بخش اصلاح و احيا باغات و كاشت نهال يا دانه‌دار نخل، زيتون و مركبات بوده است.
كارشناس واحد باغباني مديريت جهاد كشاورزي لارستان در ادامه عنوان كرد: كارشناس ارزياب طرح‌هاي باغباني سازمان جهاد كشاورزي استان فارس و هيئت همراه به مدت سه روز در منطقه لارستان از تعاوني‌ها و شركت‌هاي خصوصي در اين شهرستان بازديد كردند.
اين مسئول تصريح كرد: كارشناسان ارزياب سازمان جهاد كشاورزي استان فارس روند خصوصي‌سازي فعاليت‌هاي باغباني ويژه باغ‌هاي نخل، زيتون و مركبات را موفقيت‌آميز ارزيابي كردند و بر ادامه آن تأكيد داشتند.