روند خصوصيسازي فعاليتهاي باغباني در لارستان موفق بوده است
مجتبي ضيافت كارشناس مديريت جهاد كشاورزي شهرستان لارستان از موفق بودن روند خصوصيسازي فعاليتهاي باغباني در اين شهرستان خبر داد. وی در جمع خبرنگاران در لارستان اظهار داشت: در اجراي پياده كردن
اصل 44 قانون اساسي و از سال 1386 مديريت جهاد كشاورزي شهرستان لارستان
روند خصوصيسازي خدمات و فعاليتهاي باغباني را در اين شهرستان آغاز كرد.
وي افزود: در حال حاضر تمام عمليات و طرحهاي باغباني شهرستان لارستان توسط 13 شركت تعاوني در حال انجام است.
ضيافت اضافه كرد: طرحهاي اجرا شده توسط شركتهاي تعاوني به طور عمده
در دو بخش اصلاح و احيا باغات و كاشت نهال يا دانهدار نخل، زيتون و
مركبات بوده است.
كارشناس واحد باغباني مديريت جهاد كشاورزي لارستان در ادامه عنوان
كرد: كارشناس ارزياب طرحهاي باغباني سازمان جهاد كشاورزي استان فارس و
هيئت همراه به مدت سه روز در منطقه لارستان از تعاونيها و شركتهاي خصوصي
در اين شهرستان بازديد كردند.
اين مسئول تصريح كرد: كارشناسان ارزياب سازمان جهاد كشاورزي استان
فارس روند خصوصيسازي فعاليتهاي باغباني ويژه باغهاي نخل، زيتون و
مركبات را موفقيتآميز ارزيابي كردند و بر ادامه آن تأكيد داشتند.