•  با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار فارس از چندين طرح عمراني و ‏اقتصادي شهرستان لارستان بهره برداري شد.‏
    در هشتمين روز از سي و دومين سال دهه فجر انقلاب اسلامي محور لار – جهرم ‏‏(قطعه چهار) و همچنين مخزن دوهزار متر مكعبي آب شرب شهرك صنعتي شهرستان ‏لارستان با حضور دكتر دهقانان به بهره برداري رسيد.‏
    معاون سياسي امنيتي در مراسم بهره برداري از طرح مخزن آب شرب شهرك صنعتي ‏لارستان با گراميداشت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت: تقويت بخش ‏خصوصي و توسعه زيرساخت هاي سرمايه گذاري براي ورود هر چه بيشتر بخش ‏خصوصي از مهمترين اولويت‌هاي مديريت ارشد استان است و ما در اين راستا اكنون ‏شاهد بهره برداري و تكميل بسياري از مناطق صنعتي و آماده سرمايه گذاري فارس ‏هستيم.‏
    وي افزود: اشتغالزايي از جمله دستاوردهاي تقويت شهركهاي صنعتي است و برآنيم ‏هرچه بيشتر شهرك‌هاي صنعتي را فعال كنيم تا به جايگاه مناسب تري در توسعه همه ‏جانبه استان دست يابيم.‏
    دكتر دهقانان  با تأكيد بر موقعيت اقتصادي و استراتژيك شهرستان لارستان از مسئولين ‏اين شهرستان خواست تا براي جذب حداكثري سرمايه گذاران تلاش بيشتري بنمايند.‏
    گفتني است  قطعه چهار محور لار-جهرم به طول 12 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر 30 ‏ميليارد ريال و همچنين مخزن آب شرب شهرك صنعتي لارستان نيز با اعتباري بالغ بر ‏‏10 ميليارد ريال احداث شده است.‏