بهره برداري از چندين طرح عمراني در شهرستان لارستان با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال
-
با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار فارس از چندين طرح عمراني و اقتصادي شهرستان لارستان بهره برداري شد.
در هشتمين روز از سي و دومين سال دهه فجر انقلاب اسلامي محور لار – جهرم (قطعه چهار) و همچنين مخزن دوهزار متر مكعبي آب شرب شهرك صنعتي شهرستان لارستان با حضور دكتر دهقانان به بهره برداري رسيد.
معاون سياسي امنيتي در مراسم بهره برداري از طرح مخزن آب شرب شهرك صنعتي لارستان با گراميداشت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت: تقويت بخش خصوصي و توسعه زيرساخت هاي سرمايه گذاري براي ورود هر چه بيشتر بخش خصوصي از مهمترين اولويتهاي مديريت ارشد استان است و ما در اين راستا اكنون شاهد بهره برداري و تكميل بسياري از مناطق صنعتي و آماده سرمايه گذاري فارس هستيم.
وي افزود: اشتغالزايي از جمله دستاوردهاي تقويت شهركهاي صنعتي است و برآنيم هرچه بيشتر شهركهاي صنعتي را فعال كنيم تا به جايگاه مناسب تري در توسعه همه جانبه استان دست يابيم.
دكتر دهقانان با تأكيد بر موقعيت اقتصادي و استراتژيك شهرستان لارستان از مسئولين اين شهرستان خواست تا براي جذب حداكثري سرمايه گذاران تلاش بيشتري بنمايند.
گفتني است قطعه چهار محور لار-جهرم به طول 12 كيلومتر و با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال و همچنين مخزن آب شرب شهرك صنعتي لارستان نيز با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال احداث شده است.