بررسی نقاط حادثه خیز شهرستان

شریفی لاری سرپرست شهرداری لار به اتفاق اکبرپور دفتر فنی فرمانداری ، رضاپور سرپرست هلال احمر و حاجی رجبی ریاست اورژانس لارستان از نقاط حادثه خیز شهرستان بازدید نمودند این برنامه که 3 ساعت به طول انجامید شامل بازدید از پل و رودخانه ندا- پل امیر کبیر- تنگ اسد و ساخت و ساز مسکن مهر شهرستان بوده که پس از صورتجلسه مشکلات سطح شهر جهت تصمیم نهایی به ستاد بحران و حوادث فرمانداری ویژه لارستان ارجاع گردید.
منبع: وبسايت شهرداري لار
+ نوشته شده در پنجشنبه بیستم آبان ۱۳۸۹ ساعت ۹:۳۵ ب.ظ توسط ابوالفضل
|