برگزاري يادواره شهداي بخش اوز
بخشدار اوز از برگزاري يادواره شهداي بخش اوز خبر داد. اصغر فرودي در جلسه ستاد برگزاري يادواره شهدا در
تالار بخشداري اوز اظهار داشت: دوم آذرماه سال جاري همزمان با بزرگداشت
هفته بسيج، يادواره شهداي بخش اوز با حضور خانواده معظم شهدا و مدعوين از
ساير شهرستانها در تالار پروين اعتصامي دانشگاه پيام نور مركز اوز برگزار
ميشود.
وي با اشاره به اينكه برگزاري يادواره شهدا در اين بخش براي نخستين
بار به طور رسمي برگزار ميشود، گفت: تاكنون تجليل به صورت موردي، فردي و
توسط ادارات مختلف به طور پراكنده انجام ميشده است.
وي ابراز داشت: تصميم گرفته شد با تشكيل ستادي از 30 شهيد افتخارآفرين اين بخش طي مراسمي ويژه تجليل شود.
بخشدار اوز افزود: در اين مراسم افزون بر 400 نفر از خانوادههاي معظم شهدا، فرهنگيان، بسيجيان و ميهمانان كشوري شركت دارند.
فرمانده حوزه مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بخش اوز نيز در اين جلسه اظهار داشت: از 30 شهيد بخش اوز سه شهيد در روستاي فيشور، يك شهيد در بيدشهر و يك شهيد در كهنه و دو شهيد در روستاي گلار و بقيه در شهر اوز هستند كه با نصب بنر و عكسهاي آنان در سطح شهر و توزيع بستههاي فرهنگي بين شركت كنندگان تجليل ميشوند.