نمايندگان كميسيون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور درکشور کنیا از مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستان های جمعیت هلال احمر در کنیا بازدید کردند .

علی اصغر حسنی نماینده لارستان ، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر 4 روزه به کشور کنیا  اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با وزیر بهداشت و درمان کنیا از مراکز درمانی و بیمارستان‌های جمعیت هلال احمر بازدید کردند . 

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این دیدار وزیر درمان  کنیا خواستار احداث و راه‌اندازی بیمارستان فوق‌تخصصي قلب در کشور کنیا  شد و همچنین تقاضای اعزام دانشجویان و دانش‌آموختگان جهت گذراندان دوره‌های تکميلی در ایران را داشت.حسنی افزود در دیدار با معاون وزیر زنان و جوانان زیمباوه بر همکاری هرچه بیشتر دو کشور تاکید شد. در بخشی از این سفر کاری هیات ایرانی،در دبی با ریئس و مسولین بیمارستان ایرانی دبی دیدار و از بیمارستان در دست ساخت هلال احمر جمهوری‌اسلامی ایران بازدید کرد.