مسابقات نقاشي بلاياي طبيعي در اوز برگزار شد
عبدالرحمن صابري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور آشنايي
و ارتباط دانشآموزان ابتدايي با جمعيت هلال احمر و شناسايي وظايف اين
جمعيت براي كودكان و نوجوانان با همكاري اداره آموزش و پرورش منطقه اوز،
مسابقات نقاشي با موضوع بلاياي طبيعي بين دانشآموزان مدارس ابتدايي
دخترانه شهر اوز برگزار شد.
صابري افزود: در اين مسابقات 50 دانشآموز علاقمند شركت داشته و در
مدت 30 دقيقه هر كدام از دانشآموزان يك نقاشي در مورد بلاياي طبيعي و نقش
امدادگران هلال احمر را ترسيم و به هيئت داوران تحويل دادند.
+ نوشته شده در سه شنبه چهارم آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۰ ق.ظ توسط ابوالفضل
|