عبدالرحمن صابري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور آشنايي و ارتباط دانش‌آموزان ابتدايي با جمعيت هلال احمر و شناسايي وظايف اين جمعيت براي كودكان و نوجوانان با همكاري اداره آموزش و پرورش منطقه اوز، مسابقات نقاشي با موضوع بلاياي طبيعي بين دانش‌آموزان مدارس ابتدايي دخترانه شهر اوز برگزار شد.
صابري افزود: در اين مسابقات 50 دانش‌آموز علاقمند شركت داشته و در مدت 30 دقيقه هر كدام از دانش‌آموزان يك نقاشي در مورد بلاياي طبيعي و نقش امدادگران هلال احمر را ترسيم و به هيئت داوران تحويل دادند.