اراذل و اوباش گراشی مانع رفتن کارمندان محل خدمت خود شدند
اراذل و اوباش گراشی مانع رفتن کارمندان ، دانشجویان و دانش آموزان به محل خدمت خود شدند. -
به
گزارش خبر نگار صحبت نو، صبح امروز4آبان ماه اراذل و اوباش گراشی مانع
رفتن کارمندان، دانشجویان و دانش اموزان که در شهر های اطراف ساکن بو دند
شدند.
خبرها حاکی از آن است که تعدادی اراذل و اوباش گراشی با بستن
مسیر ارتباطی گراش و آتشزدن لاستیک با سنگ به خودرو های عبوری حمله کرده و
تا این لحظه به دهها خودرو آسیب رسانده و یک نفر هم از ناحیه سر آسیب دیده
که به بیمارستان لارانتقال یافت.
پيش از اين رئيس شوراي شهر گراش در
نامهي به فرماندار اين شهر از تهديد هاي عده اي به جان غير بوميان گراشي
كه به وي مراجعه كرده بودند خبر داده بود.
منبع: صحبت نو
+ نوشته شده در سه شنبه چهارم آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۵ ق.ظ توسط ابوالفضل
|