دكتر حميد بهبهاني وزير راه و ترابري طي نامه اي از مهندس علي اميري مديركل راه و ترابري لارستان تقدير و تشكر نمود .

      براساس اين گزارش در قسمتي از اين نامه آمده است : حسب اطلاعات واصله با همّت و پشتكار شما و همكارانتان در اداره كل ، پروژه راه ديده بان – فداغ كه تا پايان سال 87 از 40 % پيشرفت فيزيكي برخوردار بود ، اتمام و با بهره برداري از آن نارضايتي مردمي منطقه مرتفع گرديده است . لذا بدينوسيله از جنابعالي تقدير و تشكر مي گردد .