دبير ستاد سرمايه گذاري استان فارس از احداث واحد سيمان لامرد با مشاركت سرمايه گذار خارجي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، «حسين مبشري» رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي و دبير ستاد سرمايه گذاري استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: واحد سيمان لامرد با 370 ميليارد يورو و سرمايه گذاري و مشاركت سرمايه گذاري خارجي از كشور قطر در منطقه انرژي بر لامرد احداث مي‌شود.
وي اظهار كرد: موضوع تأمين زمين اين واحد در ستاد سرمايه گذاري استان فارس مطرح شده و با واگذاري زمين به اين واحد در منطقه انرژي بر لامرد موافقت شد.
به گفته مبشري پيش از اين قرار بود در زمين يادشده واحد پتروشيمي لامرد احداث شود كه به دليل عدم اجراي طرح توسط سرمايه گذار، موافقت اصولي آن لغو شد.
وي اظهار كرد: با موافقت ستاد سرمايه گذاري استان فارس اين زمين در اختيار سرمايه گذار واحد سيمان لامرد براي احداث اين واحد قرار گرفت.