اداي احترام دكتر احمدزاده به مقام شامخ نخستين شهيده زن انقلاب اسلامي
مقام عالي دولت در استان فارس در جريان سفر يك روزه به شهرستان خنج با
حضور در گلزار شهداي روستاي گرمشت نسبت به مقام شامخ باختر ديگلري نخستين
زن شهيده انقلاب اسلامي اداي احترام كرد.
دكتر روح الله احمدزاده در ميان استقبال پر شور و نشاط مردم مومن روستاي گرمشت در اين روستا
حضور يافت و در خصوص رفع مشكلات اين روستا دستورات لازم را صادر كرد.
مشكل
آنتن دهي تلفن همراه و تقاضاي به سازي گلزار شهدا دو خواسته مهمي بود كه
مردم متدين روستاي گرمشت با استاندار فارس در ميان گذاشتند.
گفتني است روستاي گرمشت از توابع بخش محمله و در 80 كيلومتري شهرستان خنج مي باشد.
پاسگاه ويژه منابع طبيعي شهرستان خنج افتتاح شد.
در جريان نوزدهمين سفر شهرستاني استاندار فارس، پاسگاه ويژه منابع طبيعي شهرستان خنج افتتاح شد.
با راه اندازي اين پاسگاه كار رسيدگي به پرونده هاي مربوط به زمين خواري و منابع طبيعي در سريع ترين زمان ممكن صورت گرفت.
استاندار
فارس در مراسم افتتاح پاسگاه ويژه منابع طبيعي شهرستان خنج اظهار اميدواري
كرد با راه اندازي اين پاسگاه شاهد ارتقاء و بهبود وضعيت رسيدگي به پرونده
هاي منابع طبيعي و زمين خواري باشيم.
اخباري از لارستان
با اعتبار 18 ميليارد ريال، عمليات اجرايي طرح تغذيه مصنوعي سفرههاي آب زيرزميني روستاي زاهدمحمود لارستان آغاز شد.
اين طرح كه شامل سدي به طول يك هزار و 300 متر با ارتفاع 16متر است، قابليت آبگيري 9 ميليون متر مكعب در هر بارندگي را دارد.
اميري معاون استاندار فارس و فرماندار ويژه لارستان با اشاره به
خسارت سالانه اراضي كشاورزي به دليل خشكسالي و يا جاري شدن سيل، بر لزوم
توجه ويژه به پروژههاي آبخيزداري و آبخوانداري تأكيد و بانكهاي عامل را
به حمايت و مساعدت بيشتر براي اجرا و توسعه چنين طرحهايي دعوت كرد.
* تأكيد فرماندار ويژه لارستان بر زدودن چهره محروميت از روستاي اوه
اميري فرماندار ويژه لارستان، كه براي سركشي و ديدار با مردم روستاي
اوه به اين روستا عزيمت كرده بود، با مشاهده چهره محروميت بر اين روستا،
بر تلاش و همت مضاعف مسئولان براي آباداني و محروميتزدايي از اين روستا
تأكيد كرد.
اوه با جمعيت پايينتر از 50 خانوار، در 110 كيلومتري مركز شهرستان
لارستان قرار دارد و تأمين آب و احداث راه مناسب مواصلاتي و ايجاد اشتغال
از جمله نيازهاي اساسي آن به شمار ميرود.
سفر یک روزه مسئولین به شهرستان خنج
علی اصغر حسنی نماینده مردم شهرستان های لارستان ، خنج و گراش و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس به اتفاق احمد زاده کرمانی استاندار فارس و هیات همراه به منظور بررسی مسائل و مشکلات خنج امروز صبح وارد این شهرستان می شوند .
دیدار های چهره به چهره با مردم ، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در راستای ابادانی و توسعه شهرستان ، بررسی مشکلات شهرستان از جمله برنامه های این سفر یک روزه خواهد بود .